Sunday 22 February 2015

Azi mi s-a intamplat ceva ciudat in pat. Am amortit/impietrit complet.
E ciudat sentimentul, sa ai creierul foarte activ dar sa simti ca nu-ti poti misca nici un deget, parca nu e al tau. Iar o data la 5 minute venea cate un nou val de amorteala, care pleca de la bolovanii din stomac. Uneori imi clantaneau dintii, subtil, si ii auzeam dar parca nu puteam sa-i opresc. La un moment dat voia sa-mi deschid ochii (ma rog, ochiul - pentru ca celalalt era ingropat in perna) si au trecut cateva minute pana sa reusesc asta. Intre timp mi-am dat seama ca si balisem pe sus-mentionata perna. Sexy.

Iar o incheiere sau concluzie nu am pentru ca, proaspat ridicat, nu pot a ma concentra la nimic. Care erau conform "studiilor" elementele care statistic iti prelungesc viata? Optimismul, prieteni apropiati, ... Da. Acestea erau.

---
Uneori imi pare ca nu mai am bunatate in mine si ca sunt fals in toate.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.