Wednesday 31 December 2014

BBC Too

Nici nu-mi amintesc ultima dată cînd am urmărit o emisiune preferată live. Sau un serial de televiziune, ceva pe care în mod normal îl downloadez de pe Internet dar pe care să îl urmăresc în premieră pe televiziune la "ora de emisie"; în afara meciurilor de fotbal. Ei, aseară am spart tiparul căutînd cu succes un stream BBC Two, pentru Charlie Brooker's 2014 Wipe, o retrospectivă mizerablist-sarcasto-critică asupra anului. A meritat pe deplin! Nu doar emisiunea, cît aşteptarea, sincronizarea şi adrenalina de a vedea ceva cît de repede posibil. 

În 2014 am găsit adrenalina pierdută de mulţi ani, aceea de a nu sta degeaba cît se downloadează torrentul, m-am simţit neputincios atunci cînd am realizat că în ciuda nevoilor NU există un buton de pauză, am avut pînă şi nişte sentimente în premieră cauzate de faptul că dacă BBC-ul spune că ora de emisie e 10:00 pm emisiunea dinainte nu se termină la 9:50, că nu există publicitate între emisiuni sau în mijlocul vreuneia (cînd alegi momentul de mers la baie în cazul ăsta?!?) şi dacă ea "durează o oră" atunci la 10:59 pm încă eram în faţa monitorului.


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.