Wednesday 11 February 2015

Îmi petrec puţin

timp în quiz-ul Orange pentru a afla "Ce telefon ţi se potriveşte?", pentru că atît mă duce capul.

Răspund la primele cîteva întrebări normal, adică "vreau să folosesc şi internetul",  "De pe net aflu informaţii, nu mă dau în bărcile social media", vreau Android iar ca marcă aş prefera htc celorlalte opţiuni prezentate (mi-a fost frică să aleg "alte" pentru că poate săreau cu recomandări excentrice gen Tecno, Huawei, Orange).

Pînă aici cred că m-am descurcat să ţin paleta posibilităţilor deschisă. Zic eu.

Urmează două întrebări foarte interesante, care întind puţin coarda în ceea ce priveşte ideea de "opţiune multiplă":




 Aleg opţiuneA şi... surpriză. Telefonul care mi se potriveşte este?



Cineva a scăpat săpunul pe jos în ceea ce priveşte sistemul expert al Orange-ului.

----------------------------------------------------------------------------------------------------






No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.