Monday 15 October 2012

urmăreşte-mă frumos

Nu că vreau să par dubios, dar a venit momentul să îmi organizez lista de contacte din telefon şi (luînd în considerare spiritul meu tipicar/compulsiv) pentru asta mi-ar cam trebui o poză pentru fiecare persoană. Aşa că dau o raită prin pozele mele vechi, reţele sociale etc. Prieteni vechi, cunoştinţe vechi, probabil o treime din cele 125 numere de telefon din agenda sunt outdated - vreo 10 oameni îmi vin în minte care au plecat din ţară. Dar... nu-mi prea pasă că întreţin o agendă de telefon învechită. 

Pe lîngă gînduri, amintiri şi o oarecare nostalgie legată de unele prietenii e amuzant cum mă lovesc însă şi de zone de contacte care m-au marginalizat. Prieteni intre ei pe care îi aveai "pă Facebook" şi dintr-o dată vezi că unul nu e. Şi-o fi şters contul. Cauţi liaison-ul cu acea persoana; cunoştinţa comună care v-a apropiat. Niici ea nu e. Dar aparent are profil, doar că nu în reţeaua ta. Mă face să mă întreb - oare a existat vreodată o discuţie al cărui subiect să fie eliminarea mea din lista împrieteniţilor? Mi-ar plăcea să cred că da, pentru că e ceva mai spectaculoasă situaţia asta decît să fii şters în timp, de unii intenţionat şi de alţii doar pentru că ţi-au văzut pe undeva numele şi au realizat că nu mai sunt interesaţi de tine.

Cred că am şi eu o persoană pe care am şters-o de pe Facebook. Cam regret însă că nu mai ştiu cine e...
-------------------
Azi mi-am amintit un alt motiv pentru care detest (am o relaţie ambivalentă cu) Facebook-ul. 
"Păstrează legătura..."cică. Găsesc şi eu (în lista de prieteni chiar) un vechi prieten apropiat, să-i zicem Alex. Şi - bineînţeles, vreau să-i scriu să ne vedem. "Următorul an" pare un obiectiv realizabil. Aş vrea să scriu un skit/rant despre ce urmează, dar o să fiu scurt pentru că am treabă. Ce să întrebi un asemenea om? "Hei, îmi amintesc că ai plecat în 2005 la faculate în Alba; unde locuieşti?"
1. Ar trebui să ştiu asta, să fi ţinut legătura sau stalkăreala pe Facebook. Nu prea fac asta şi nici nu îmi doresc.
2. Dacă nu - Facebook ştie, Facebook scrie! Da - scrie. "London, UK". Uau, Londra? Pare plauzibil, omul are nişte poze cu Londra din 2010. Daaar toate cele din ultimii 2 ani sunt cam împreună cu oameni din România ÎN locaţii din România. What gives?

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.