Monday 1 October 2012

RE:GENERATION first look

O să mă uit la RE:GENERATION, un documentar-proiect al... Grammy-urilor care încearcă să ia 5 artişti din diferite genuri şi să-i cupleze cu 5 DJ să lucreze împreună. Vreo 2 zile, aşa.

Audio gratuit cu rezultatul: http://regenerationmusicproject.com/#

Prime impresii după ce am ascultat melodiile, urmând să revin după vizionare cu impresii mai generale:

Pretty Lights a tras paiul cu Country drept urmare a colaborat cu Dr. Ralph Stanley (nu-l ştiu) şi cu LeAnn Rimes pentru Wayfaring Stranger. Rezultatul îmi pare... pretty. O melodie care se poate asculta şi am impresia că aş mai căuta Pretty Lights, de la care mai ştiam un remix/mash-up intitulat Pretty Lights vs Radiohead vs Nirvana vs Nine Inch Nails. 7/10.

The Crystal Method s-au interesat de R&B cu Martha Reeves (aparent o veterană a genului) şi The Funk Brothers pentru I'm Not Leaving. Drăguţ, deşi îmi pare că s-au băgat puţin prea mult în melodie. A ieşit într-adevăr o melodie actuală. 5/10.

DJ Premier a trebuit să colaboreze cu Nas la hip-hop sau muzică clasică. Can't tell. Au cooptat şi orchestra simfonică Berklee pentru Regeneration. Am sentimente amestecate aici. Poate fi foarte interesant DACĂ versurile au ceva Nas real în ele. Dacă nu...  5/10 pentru acum.

Mark Ronson cică a trebuit să se joace cu Jazz-ul şi deşi nu-mi dau seama ce face el mai exact în afară de aranjament, trebuie să-l aplaud ca marele câştigător de aici - cel puţin pentru mine. Habar nu am cine e tipul, dar a făcut ceva foarte tare: A La Modeliste, împreună cu Erykah Badu, Trombone Shorty, Mos Def, Zigaboo Modeliste şi The Dap Kings. 9/10

Skrillex a fost ales pentru Rock unde a lucrat cu foştii The Doors. Şi a ieşit un clasic Skrillex: aceeaşi melodie, pish. Eu unul nu recunosc nimic Doors de acolo; nu e nici memorabilă (nici măcar pentru cv-ul lui Skrillex), nici interesantă - melodie făcută la căşti de către "şi eu am fost solist într-o formaţie" folosind ACELEAŞI 6-7 sunete pe care le ştie. Se numeşte Breakn' A Sweat şi e a fucking disgrace, personal opinion-wise. 2/10. You can't say you're breaking a sweat when all you do is recycle. Dixit.

Btw, dacă e să te gândeşti bine... unele chestii din compilaţia aia Subcarpaţi (postul anterior) chiar sunt mai faine. Just sayin'.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.