Tuesday 9 October 2012

Nostalgia critic: 2008

Am dat accidental peste un review al anului 2007 din perspectiva mea. Şi in ton cu apatia legată de scris pe care o am o să-l repostez, pentru că îmi pare amuzant. Recunosc o regresie la două dintre "realizări".


31 dec. 07:
Faţă de începutul anului:

- arăt mai bine!
- mi-au apărut nişte mici 'commitment issues'... spre a căror rezolvare privesc cu încredere, pentru că mă ştiu capabil de a rezista psihic la probleme identificate sau dependenţe (de orice natură)
- mi-a crescut barba! (linia asta va genera cele mai multe comment-uri... :P)
- îmi evaluez ceva mai bine şi realist prietenii, pe care îi şi accept mai bine WYSIWYG (acronim folosit în programare care înseamnă what you see is what you get)
- îmi arăt mai mult aprecierea faţă de persoanele importante din viaţa mea
- totodată reuşind să mă gândesc mai mult la mine şi la binele meu
- am crescut mult în gândire şi independenţă
- nu destul, totuşi.


De la 2008 vreau...

- o slujbă care să-mi placă Să zicem. Nu pot spune că nu a ieşit pasenţa - în afara detaliului că îmi doream totuşi o ultimă vară în care să nu lucrez 8 ore pe care nu am primit-o.
- examene luate din prima!!!  Nu cred că a fost chiar aşa, dar totul s-a rezolvat cu bine până la urmă. Şi deja fiind anul III nu mai aveam probleme cu stresul. Tehnic examenele mi-au fost luate din prima! Prima dată când m-am prezentat. Asa mai merge formularea.
- management mai productiv al timpului Încă e pe mai multe liste to-do.
- mai multe ieşiri cu prietenii Succes parţial, şi pe perioade.
- why not? love. 2008... hmmm. Una bucată very wrong person, una relaţie care nu era ce trebuia să fie. Nu vreau să fiu rău, dar aş fi fost deştept să stau în banca mea şi probabil singur atunci.
- să mă simt bine în 1 ianuarie!! nu ca acum ( răcelul :(( ) Meh.
- să nu mor
Succes deplin.

@->->-
Şi cumva am încheiat cu asta. O chestie care mă face să mă simt chiar optimist şi vesel. One might say it's right up my alley.

I'd like to take advantage of this early opportunity to wish all of you an enjoyable Christmas season and a happy New Year filled with good fortune!

Of course I realize this can't happen for everyone.
Some of you are going to die next year, and others will be crippled and maimed in accidents, perhaps even completely paralyzed. Still others will be stricken with diseases that can't be cured, or will be horribly scarred in fires. And lets not forget the robberies and rapes! ...there'll be lots of them. Therefore many of you will not be able to enjoy the happy and fortunate New Year I'm wishing for you.

So just try and do the best you can.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.