Friday 25 May 2012

Farewell, Sir.

Exista zicala că îţi vei amintit întotdeauna unde erai şi ce făceai atunci când ai primit o veste puternică -- după care se aminteşte de WTC, moartea lui Kennedy (not applicable) etc.

O groază de amintiri din ultimii 4 ani vor fi astăzi legate în mănunchi şi puse la arhivă, împreună cu oamenii care mi-au fost companie. Incredibil (şi totodată foarte improbabil!) cât de multe sunt plăcute.

Nopţi pierdute cântând înconjurat de necunoscuţi (cu viori?!?) --pentru că da, o dată în viaţă mă opresc şi eu să mă bag în seamă cu oameni pe care nu îi ştiu--, nopţi pierdute în oraşe străine, debusolat, privind rezultatul în Refresh-uri pe netul unui k800i (şi primind update-uri telefonice de la Dan) -- bucuria de acolo a fost singura chestie care a alungat avalanşa de sentimente negative şi urletele de "wanker" "loser" "idiot" din capul meu... nopţi de mai pierdute în 3, toţi îmbrăcaţi corespunzător. E plăcut să ai pe cineva la susţinere.

Iar azi e ultima, care din păcate se anunţă o seară tristă şi scurtă - indiferent de rezultat.

Întotdeauna vom avea Parisul. De fapt Roma. Şi Londra.
Take care, good Sir.




No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.