Sunday 24 April 2011

Am dispărut

Cum am făcut și mai demult... Pur și simplu nu. Y!Mesnger cinci minute pe lună, mail verificat o dată la 3 zile, răspuns mailurilor din an în paşte (...le viitor;) fuck it, pînă și telefonul mi-a stat fără sim în dulapul de la lucru cîteva zile şi puţin a lipsit contului de Yahoo să fie şters. it's my property. - correction: you were listening to it but now you're not. That vile piece of scum
Lucruri pe care le realizezi doar oprindu-te și privind în spate. What's become of one...

O fi my big fuck you to the world. You bore me.

What was left, though?... Muzică injectată în ochi, nopți nedormite în serie, tuneluri, o schimbare a paradigmei banilor, cea mai importantă afacere din viața mea şi un lucru imens care mi-a alienat din oamenii apropiaţi.
Fun times.

1 comment:

Note: only a member of this blog may post a comment.