Wednesday 17 November 2010

*UNF Despre blur.

~(draft mai vechi, complet UNFinished)

Albarn are o puternică alienare în muzică. Înainte o simţeam doar prin atmosferă şi sunete... acum însă o observ şi în versuri. 

Iar mie îmi pare că îl înţeleg bine. Ce înseamnă asta? Că ma pot transpune în muzica lui sau că o resimt si sunt la rîndul meu alienat? 
Simt un efect similar cu ocs doar că parcă mai puţin zîmbit. O întrebare validă - reflectez muzica tristă sau o refractez/asimilez?

Aprilie 2010 - "Fiecare are un stil şi preferinţe. Al meu cred că e predispus a inţelege foarte bine trupa asta. We click. Alţii au cu alte trupe (cu care nu am eu) sentimentul ăsta.... şi in final fiecare e meritorie. Dar eu  nu pot vorbi de alţii pe care nu îi înţeleg, însă pot vorbi de ăştia! Au niste chestii geniale. Nici nu ştiu dacă să-mi pară rău că nu pot prinde atît de bine şi alte formaţii care nu-mi plac sau să-mi pară rău că alţii nu o prind pe asta..
Eu nu l-am văzut aproape deloc pe Albarn cîntînd şi nu m-am prea uitat la concerte cu el.dar pot să jur că ştiu exact ce expresie facială are şi cum arată pe scenă. "

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.