Friday 12 November 2010

Can't you see their lives are just like yours?

Johnny: baaa... eu trebuia sa iau bursa la vest
Adam: Esti la cu taxa, cum sa iei bursa?
Johnny: ce treaba are una cu alta? sunt la taxa din motive obievtive
Johnny: nu din cauza ca nu sunt unul dintre cei mai buni din an ;;)
Adam: Esti un repetent
Adam: :))
Johnny: macar primul semestru.. ca mai apoi...
Johnny: incerc sa depun de bursa. dar am auzit ca daca am peste X venit nu primesc
Johnny: ori eu am venit cacalau. so to speak
Johnny: cel putin fata de studentul mediu..
Adam: E destinul tau sa nu iei bursa
Johnny: nu...voi lua! si tu ai tiganit ceva... daca fiscul imi cere banii inapoi te trag cu mine in jos :))
Adam: :))
Johnny: "and the Best Friend Award goes to..."
Adam: Ce...vezi ca stiu atata engleza ca sa te injur!

1 comment:

Note: only a member of this blog may post a comment.