Tuesday 16 June 2009

Episodul doi: noaptea pe uliţă.

Poate avem fiecare magazinul nostru cu prejudecăţi... 

După ce am presupus că vînzătoarele nu pot citi "paprika", am dat de substituentul lor nocturn. Să fie faptul că l-am văzut bătând la calculator 6.0 + 5.0 şi - surprinzător - i-a dat 11.0, să fie faţa de pierde-vară (care totuşi prinde în acest anotimp)... cert e că de oricîte ori merg acolo subconştientul îmi transmite să am grijă ce cumpăr, pentru a nu îl stresa pe Jimmy. Să fie o sumă rotundă, dacă se poate cu puţini termeni. 

- Bă, am impresia că ăsta e student.
- Aşa-i??
- Da mă, o fi la o universitate privată, ceva.
- Sau chiar la Poli - de ce nu? În anul întîi.
- :)) Tot în anul întîi, nu?
- Perpetuu.
O fi un perpetuum mobile al nepromovării anului întîi.

Redevenind serioşi... de ce s-ar chinui cineva să bată şi .0 la calculator? E cumva o problemă comună la adunarea numerelor reale cu cele întregi la calculatoarele de buzunar ieftine? Oare Casio-urile sunt mai serioase??

Iar într-o notă şi mai serioasă... e grav că nu scap de aiste preconcepţii. Da' nu mor.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.