Tuesday 11 November 2008

Gimme a prisonBreak

Încep să cred că serialul ăsta îi făcut numai pentru Scofieldo-groupies. Bineînţeles că dacă peste 'două zile' trebuie să dea marea spargere, i se programează o tumoare pe creier 'mâine'. Hai să plângem cu toţii şi să depănăm poveşti emoţionante despre un personaj care două serii a fost negativ, iar a treia umilit. Cred că dacă mă mai uit mult, voi afla că de fapt şi mie mi-a salvat cândva viaţa. Ce om bun!

- Asta da, mă! Ghici ce?... Trebuie să-l opereze pe creier. Şi chiar înainte să pună mâna pe 'Scila'.
- 'Scila'!  'Scila'!  Parcă-i un animal mic!!! 
- Sau o boală venerică, de ce nu? SIDA... gonoree... scila!

This is more and more like a car crash. Terrible yet I find difficult to just look away.
Destul. Mă retrag înainte să îmi las şi eu 'Scila' pe toţi pereţii.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.