Thursday 11 September 2008

Everyday I love her just a little bit more, a little bit more, a little bit more!

Interviu filo...litic la 11:47, într-un moment în care sunt în cea mai varză stare trează posibilă... groggy++.

- Milo, Dumnezeu e femeie?
- Nu... e bărbat. Îţi dai simplu seama, după plural. Când te înjură cineva, zice 'Dumnezeii mă-tii!', nu 'Dumnezelele mă-tii!'

- Dar părerea ta sinceră despre femei?
- Can't live with them, can't lib.... [limba împleticită în gură....] - can't live without them. Îmi vin iarăşi în minte cuvintele 'un rău necesar', dar nu simt asta. Iar pentru ca să se simtă Dănuţ bine, pot integra şi clişeul său: 'prind bine în cel de-al doilea mitan al vieţii'. My answer's still the first one...
- Cum puteţi fi atât de misogini?
- Vezi...  chestia îi că sunt îndrăgostit de mine acum!
- Zise el scuturând sticla de Pepsi! Parcă-i un pahar de whiskey. Bă... numai să nu începi să te iubeşti pe-aicea prin cameră!...
- Eu mă iubesc!... Unii spun că ar trebui să-l iubesc pe Dumnezeu. Dar poate eu nu-l pot iubi pe Dumnezeu tocmai pentru că e bărbat!

And I'm so wasted I can't believe I actually typed this shit!

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.